Egy új zsírégető lábgyakorlat, ami segít a testednek megfiatalodni

0
4616

Kövess a Facebookon!


Egy gyakorlatot mindennap megcsinálni hasznosabb lehet, mint heti egyszer elmenni az edzőterembe. Mi pedig megtaláltuk a tökéletes gyakorlatot. Nem kell hozzá sem különleges felszerelés – csak egy vizespalack – , sem sok idő, hiszen csupán 15 percet vesz igénybe a napodból. Az eredménytől pedig le leszel nyűgözve.

A gyakorlat egyszerű és elsőre talán túl egyszerűnek is látszik, hiszen ki ne tudna egy vizespalackot megtartani a lábai között? Azonkívül, hogy formálja a belső külső combizmokat, a feneket, a hasizmokat és a derekat, csökkenti a zsírlerakódást, a dagadást, feszesíti a láb valamennyi izmát és formálja az egész testet.

Hogyan csináld

  • Szükséged lesz egy vizespalackra (minél nagyobb az átmérője, annál jobb). Ezt tedd a lábaid közé, közvetlenül az ágyék alá.
  • Lábfejeid egymással párhuzamosak legyenek és a lehető legközelebb tedd őket egymáshoz.
  • Szorítsd össze a palackot a belső combizmaid segítségével.

  • Majd mozgasd meg a medencédet is. Feszítsd meg a hasizmokat, a hátadat homorítsd, majd görbítsd be, a medencédet pedig told előre, ahogyan a képen látod.
  • A mozdulatokat lassan és fokozatosan ismételd, nem kell túl nagy intenzitással, közben a térdeid ne feszüljenek meg.

A gyakorlat különböző fokozatai

Fontos, hogy a gyakorlatot mindhárom nehézségi fokozatban elvégezd. A legkönnyebbel kezd. Minél lejjebb teszed a palackot a lábaid között, annál nehezebb lesz a gyakorlat.

  • A palack a medence alatt, a combok közé szorítva van.
  • A palack éppen félúton van az ágyék és a térd között, a combok közé szorítva.
  • A palackot a térdeid közé szorítsd.

Ehhez a gyakorlathoz a palackra csupán azért van szükség, hogy érezd az izmaid munkáját. Később már nem lesz szükséged erre az extra segítségre, így a gyakorlatot bárhol, bármikor végezheted, például sorban állás közben is.

Egészségre gyakorolt előnyei

Amellett, hogy csökkenti a testzsírt és formálja az izmokat, aktiválja a medencefenék izmait, csökkenti a hátfájást és segít olyan női bajokon, mint a záróizom gyengesége, a méhsüllyedés stb., jelentősen erősíti a hasizmokat, ennek következtében pedig javítja a bélműködést.

A cikk a BS angol nyelvű cikke nyomán készült a Kapucíner fordításában.

Érdekes volt? Kövess a Facebookon!

Köszönjük szépen!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét