17 ember olyan céges titkot posztolt, amitől mindannyian felkiáltunk: “Jaj, ne!”

0
103

A munkaszerződések általában tiltják a munkavállalóknak, hogy információkat fedjenek fel a cégről. Ez teljesen érthető, hiszen az üzleti titkok például előnyt biztosítanak a vállalatoknak a versenytársaikkal szemben. De amikor Twitteren megkérdezik a felhasználókat, hogy milyen titkokat árulnak el most, hogy már nem az adott cég alkalmazottjai, sokan nem fogják vissza magukat, mindent kitálalnak.

Összegyűjtöttük a 17 legmeglepőbb kijelentést.

  • A paplan, ami alatt alszol, szó szerint ugyanaz, mint amit az előtted lévő vendég használt, mosatlanul. Kérj új ágyneműt, amint bejelentkeztél és elfoglaltad a szobát. © OHeyHoney / Twitter
  • A tehetségkutató műsorokban, mint amilyen például az X-faktor, mielőtt a bírák és a közönség előtt énekelnél, először a producerek előtt énekelsz, ők választják ki, hogy ki megy a meghallgatásokra. Azok, akik rosszul énekelnek, a szórakoztatás miatt jutnak tovább. © PleiadianWitchy / Twitter
  • Ha megkérsz valakit, aki kiskereskedésben dolgozik, hogy nézze meg, hogy egy adott dolog van-e készleten, valószínűleg nem csinálnak a raktárban semmit, csak vár néhány percet. Tudja, ha van valami készleten, ne erőltesd. © Tosfoy / Twitter
  • Eredeti ár 100 dollár
    Most 50 dollár
    50%-os leértékelés
    Nem igazán. 50 dollár volt, csak te nem láttad. © jaycaron87 / Twitter
  • Egy népszerű gyorsétteremlánc shake-készítő gépe nem rossz olyan sokszor. Csak kikapcsolják őket, hogy könnyebb legyen a személyzetnek. © mundy_tom / Twitter
  • Egy tech. óriásnak dolgoztam, és a menedzserünk megengedte, hogy kivételt tegyünk, ha úgy érezzük, hogy ezt kell tennünk, mert a szituáció vagy a szükség ezt kívánja. Egyszer teljesen ingyen kicseréltem egy eszközt egy családnak, akiknek ez biztosította az egyetlen módot arra, hogy kommunikáljanak a fiukkal. © Soozefromspace / Twitter
  • Az ajándékbolt dolgozóinak a kukások miatt össze kell zúzni a visszahozott gyertyákat és virágokat, mielőtt kidobnák azokat. © RamoneP_ / Twitter
  • A szállítmányozási cég, ahol dolgoztam, rosszul bánik a csomagokkal az elosztó központban. A munkások úgy dobálják őket, mint a frizbit, 100-szor leesnek, rájuk lépnek, összetörik őket. © Nobilis619 / Twitter
  • A hotelben, ahol dolgoztam, nem mossák el a vizespoharakat. Csak fertőtlenítőspray-t és rongyot használtunk. © kyle_scott1991 / Twitter
  • Korábban egy kiskereskedelmi cégnél dolgoztam. Ha valaki panaszt tett a vállalatnál, egyszerűen e-mail-ben át lett küldve a boltnak. Ha az illetőnek szerencséje volt, akkor rápillantottak, mielőtt törölték. © TreDelmon / Twitter
  • Szinte mindig van valami baj a használt autókkal. De kiütik a hibát, így egy lámpa sem világít, és úgy adják el, ahogy van, így nem jöhetsz vissza és nem fenyegethetsz perrel. Ha egy bizonyos kilométernél többet futott az autó, egyszerűen egy másik kilométerórát tesznek bele. © DejaAnai / Twitter
  • A pizzarendelés nyomon követője csak egy időzítő, semmi köze a rendelésedhez. © SimonHolly6 / Twitter
  • Az élelmiszerboltban, ahol dolgoztam, volt egy nagy doboz, ahova a vásárlók az újrahasznosítani kívánt nejlonszatyrokat dobták. A nap végén az összes szatyor egyszerűen a szemétbe lett dobva. © andreslabyrinth / Twitter
  • Egy nagyobb élelmiszerlánc hivatásos leskelődőket alkalmazott/alkalmaz. Ők fizetett alkalmazottak, akik semmi mást nem csinálnak, mint “vásárolnak” egész nap, hogy tetten érjék a bolti tolvajokat. Ők soha nem dolgoznak a pénztárban vagy segítenek a vásárlóknak. Csak vásárolnak és figyelnek. © mariema37939021 / Twitter
  • Soha ne add meg a jelszavadat a szolgáltatónak, aki javítja a telefonodat. Meg tudják csinálni a javítást enélkül is, és csak arra használják, hogy átnézzék a személyes üzeneteidet és képeidet. Ugyanez igaz a számítógéped esetén is. © jokester8421 / Twitter
  • A népszerű elektronikai szaküzletnél a legjobb időpont a tévévásárlásra a Super Bowl utáni néhány nap. Az emberek megveszik a tévéket a játékok idejére, aztán visszaviszik őket, és az alkalmazottak megérik elrendezni azokat. Akár 50% kedvezményt is kiharcolhatsz. © TitanLyarrah / Twitter
  • Azt gondoltam, mindenki tudja, de mégsem: mikor a call center munkatársa várakoztat téged, tartja a vonalat, akkor is hall téged. Használni fogják ellened, amit ez idő alatt mondtál. Legyél óvatos! © Tacocassoart / Twitter

Oszd meg a véleményed a fentiekkel kapcsolatban!

A cikk a BS angol nyelvű cikke nyomán készült a Kapucíner fordításában.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét