Talán meglepő, de a férfiak a történelem jelentős részében sminkelték magukat. Bár ma ez nem mondható megszokott dolognak, mégis egyre nő a férfiak érdeklődése a kozmetikumok iránt. Az önkifejezés egyik formája is lett a sminkelés. A Maybelline nemrég szembeszállt a sztereotípiákkal, videójuk a magukat sminkelő férfiakról heves vitákat váltott ki.
A Maybelline modellpartnereit használta az új termékei népszerűsítéséhez.
A kozmetikai óriás nemrég férfiakkal – köztük szakállt viselőkkel – reklámozta legújabb termékeit.
A márka együttműködött a sminkes Ryan Vitával, a Maybelline partnerével egy új rúzs reklámozásában, amiről a videót Instagram-oldalukon osztották meg.
Egy másik posztban Zak Taylor sminkes reklámozza a márka nyári termékeit.
A kampány azonnal kommentlavinát indított el, sokan nehezményezték, hogy a márka férfiakat használ fel a reklámokhoz. Az egyik hozzászólásban ez állt: “Elég volt ebből a felkavaró posztból!”
Másvalaki azt írta: “Egyáltalán nem akarom látni, ahogy férfiak sminkes videókat gyártanak! Ez abszurd.”
Egy másik komment szerint pedig: “Tényleg azt hiszitek, hogy majd meg akarjuk venni ezt a rúzst, miután ezt megnéztük? Szeretem a Maybelline-t, de ezt nem értem.”
Sok kommentelő azonban a Maybelline pártjára állt. Az egyikük ezt írta: “Mindenki, aki sértve érzi magát, légyszi nézzen kicsi utána a dolgoknak. Sminket a férfiak évszázadokon át viseltek számos különböző okból sok kultúrában. Inkább nézz egy kicsit magadba, hogy ez miért sért téged annyira. A te zavarodottságod a te problémád, nem a világé.”